چه درمان مفید برای درمان کیست های کلیه است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه درمان مفید برای درمان کیست های کلیه است

چه درمان مفید برای درمان دکتر CystsYour کلیه ممکن است شما برخی از پیشنهادات در مورد کلیه کیست رژیم غذایی به کم کردن سرعت توسعه این بیماری را است. با این حال، پس از آن که اختلال در عملکرد کلیه به نظر می رسد، تنها بسته به رژیم غذایی کافی نیست. یک درمان موثر برای کیست های کلیه در خواست می شود.

روش پزشکی رایج برای کیست های کلیه است به انجام یک عمل جراحی به نام لاپاروسکوپی است که از طریق سی تی اسکن تخلیه کیست مایع. با این حال ظاهر کیست معمولا طی چند سال رخ می دهد. در اینجا کارشناسان توصیه داروهای گیاهی چینی به عنوان درمان طبیعی کارآمد ترین برای کیست های کلیه.

هدف از درمان طبیعی برای کیست های کلیه است به کوچک شدن کیست با خیال راحت و سعی کنید به بهبود عملکرد کلیه. برخی خاصی داروهای گیاهی چینی استفاده می شود برای کاهش فعالیت سلول های پوشش، که می تواند نسل از مایع کیست را کاهش می دهد، افزایش نفوذپذیری دیواره کیست و تغییر اختلاف فشار درونی و بیرونی دیواره کیست، در نتیجه مایع کیست خواهد شد باز جذب و در نهایت فیلتر کردن. بعضی از داروها استفاده می شود برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه، مانند گل گاوزبان، Chapparal، Cornsilk، برگ کاسنی، زالزالک بری، Alisma، پوریا، جینکو بیلوبا. در حالی که نسخه خاص خواهد شد با توجه به شرایط خاص بیمار تجویز می شوند.

به منظور بهبود بهره وری از داروها و جلوگیری از آسیب به دستگاه گوارش، پزشکی میکرو چینی Osmotherapy ایجاد شده است. این است که در درمان طبیعی برای کیست کلیه در بالا ذکر شد است، اما آن است که به خارج استفاده می شود. اگر شما می خواهید به دانستن جزئیات بیشتر در مورد این درمان و یا می خواهید برای درمان کیست کلیه به طور موثر، شما می توانید ایمیل به ما ارسال کنید، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد تا شما کمک کند.

ایمیل ما: sjzkidneyhospital@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: